Aktualności

W środę 17 lutego w fordońskim kinie Jeremi znajdującym się w budynku XV LO odbyła się debata, której tematem był nowa nowa sieć komunikacji miejskiej w Bydgoszczy. Spotkanie z mieszkańcami zorganizowały rady osiedli Nowy Fordon, Stary Fordon oraz Stowarzyszenie na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy. W debacie wzięło udział prawie 100 osób.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy z przyjemnością informuje, iż władze miasta zaakceptowały koncepcję budowy tzw. przystanku „wiedeńskiego” na Placu Teatralnym. Stwarza to możliwość poprawy bezpieczeństwa pasażerów komunikacji miejskiej w samym środku miasta.

Jakie założenia powinny zostać przyjęte dla przebudowy ulicy Śniadeckich w Bydgoszczy? Przyjazna kierowcom samochodów, pieszym czy rowerzystom? Czy można zrobić ulicę Śniadeckich wygodną jednocześnie dla wszystkich, a przede wszystkim – czy to ma sens?

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column][vc_column_text]Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 56 wraz z Radą Rodziców Szkoły oraz Stowarzyszeniem na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy wspólnie zaapelowały do ZDMiKP o optymalizację działania sygnalizacji świetlnej po wschodniej stronie skrzyżowania ulicy Wojska Polskiego i trasy Uniwersyteckiej.
W poprzedniej części fotorelacji z Berlina skupiliśmy się głównie na przystankach komunikacji miejskiej i informacji pasażerskiej na przystankach. Tym razem przyjrzymy się ulicom. Ulicom przyjaznym dla ludzi (te nieprzyjazne pomijamy, bo mamy ich pod dostatkiem)
W piątek 8 stycznia wzięliśmy udział w debacie z przedstawicielami rad osiedli Nowy Fordon i Terenów Nadwiślańskich, w sprawie budowy nowej szkoły przy ulicy Bora-Komorowskiego. Zdaniem zleceniodawców i projektantów ma to być jedna z najnowocześniejszych placówek edukacyjnych w województwie.
Wrocław jest miastem nowoczesnym, nie bojącym się nowoczesnych wyzwań i nowoczesnych rozwiązań. Zobaczymy tu ulice starówki całkowicie wyłączone z ruchu – przestrzeń dedykowaną wyłącznie PIESZYM. Znajdziemy tu przystanki „wiedeńskie” i multimodalne węzły przesiadkowe – nowoczesne rozwiązania KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.